بررسی گوشی شیائومی می 11 اولترا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
سامسونگ می‌خواهد در سال ۲۰۲۲، یعنی در سالی که سری گلکسی S22 راهی بازار می‌شوند، تولید گوشی‌های تاشوی خود را به دو برابر میزانی که اکنون شاهد هستیم برساند.

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ رسما وارد بازار گوشی‌های تاشو شد اما این ورود خیلی هم خوشایند نبود. اولین تجربه‌ی شرکت و در کنار آن اولین تجربه‌ی کاربران از گوشی هوشمند با نمایشگر تاشونده باعث شد به صورت کلی آنچه سامسونگ گلکسی فولد نامید، اصلا محصول خوب و باکیفیتی از آب در نیاید. سامسونگ اما در ادامه این وضعیت را بهبود بخشید و با تولید و عرضه‌ی گوشی‌هایی نظیر گلکسی زد فولد ۲، گلکسی زد فلیپ، زد فلیپ ۵G و گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳، محبوبیت بیشتری در بازار پیدا کرد.

 

این‌طور که به نظر می‌رسد، کاربران هم به گوشی‌های تاشو علاقه نشان داده‌اند چرا که با بیشتر شدن تأمین‌کنندگان قطعاتلازم برای تولید چنین گوشی‌هایی، طبیعی هم بود که قیمت آن‌ها کاهش پیدا کند و در نتیجه‌ی این اتفاق، قدرت خرید کاربران هم بیشتر شد. سامسونگ هم اگرچه همچنان گوشی‌هایی با طراحی معمولی تولید می‌کند اما نشان داده که خیلی در رابطه با گوشی‌های تاشو جدی است و برای آینده‌ی آن‌ها برنامه دارد.

 

در حال حاضر همه چیز به‌آرامی پیش می‌رود اما به گزارش یکی از تحلیلگران مؤسسه‌ی تحقیقاتی UBI Research، سامسونگ درخواست داده تا تولید پنل‌های OLED تاشونده برای سال بعد دوبرابر شود. سامسونگ در سال ۲۰۲۱ حدود ۸٫۱ میلیون پنل OLED تاشونده تولید کرد که این یعنی ۸ میلیون گوشی هوشمند تاشو. البته در خط تولید همه‌ی این ۸ میلیون قرار نیست به بهترین شکل ممکن استفاده شوند اما به طور کلی ۸۰ الی ۹۰ درصد این پنل‌ها در گوشی‌هایی که اکنون در بازار هستند استفاده شده‌اند.

 

دیدگاه شما
بدون دیدگاه