سبد خرید

پرسش‌های متداول

موضوع موردنظرتان را انتخاب کنید.

  • چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

    وارد سایت آزماشاپ شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

  • چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟

    شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

  • چطور میتوانم آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟

    شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

  • چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

    باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. 

  • از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟

    به سه روش پرداخت در محل (کارتخوان سیار)، کارت به کارت و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.