راهنمای خرید ساعت هوشمند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
بالاخره اپل واچ سری ۷ از راه رسید و موقعیتی پیش آمد که نگاه نزدیک و دقیقی به جدیدترین ساعت هوشمند اپل داشته باشیم. در این ویدیو ضمن جعبه‌گشایی اپل واچ، نکات مثبت و منفی نسل هفت را مورد بررسی قرار داده و این ساعت را با نسل‌های قبلی مورد مقایسه قرار خواهیم

اپل واچ نسل هفت با سه جنس بدنه آلومینیوم، استیل و تیتانیوم روانه بازار شده و ترکیب‌های رنگی جدیدتری را ارائه کرده تا طیف گسترده‌تری از سلایق را پوشش بدهد. از لحاظ باتری هم اپل واچ سری ۷ بهبود چشمگیری داشته است. شارژ آن به لطف فناوری جدید اپل، ۳۳ درصد به نسبت نسل گذشته سرعت بیشتری دارد. طبق گفته‌های اپل، این ساعت هوشمند تنها در مدت ۴۵ دقیقه از ۰ به ۸۰ درصد شارژ می‌رسد و در مدت زمان ۸ دقیقه هم می‌توان تا ۸ ساعت پایش مداوم خواب روی آن حساب کرد.

 

از لحاظ قابلیت‌های نرم‌افزاری هم اپل واچ سری ۷ به نسبت نسل گذشته بهتر شده است اما نه آن‌قدری که انتظار داشتیم. این محصول همچنان از نوار قلب، پایش خواب، سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون، سنسور تشخیص شست‌و‌شوی دست و یادآورهای بسیار کاربردی بهره می‌برد.

 

اپل واچ سری ۷ هم‌اکنون با قیمت تقریبی هجده میلیون تومان برای خرید در فروشگاه دیجی‌کالا قرار گرفته است. اما آیا در حال حاضر ارزش خرید دارد؟ آیا تفاوت‌های آن با نسل‌ قبلی در حدی هست که بخواهید چنین هزینه‌ای را برای خریدش بکنید؟ تماشای ویدیوی ما را از دست ندهید.

دیدگاه شما
بدون دیدگاه