17 ماده‌ی غذایی برای پیشگیری از کم‌آبی بدن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
یکی از کارمندان سابق سامسونگ روز گذشته اطلاعاتی در رابطه با شکل ظاهری دو گوشی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس فاش کرد.

سامسونگ قصد دارد در ماه فوریه‌ی سال آینده یعنی دومین ماه سال (احتمالا بهمن ماه) از گوشی‌های سری گلکسی S22 به‌عنوان جدیدترین پرچم‌داران خود رونمایی کند. پرچم‌دارهایی که تاکنون اطلاعات زیادی پیرامون آن‌ها منتشر شده است؛ چرا که قرار است با گوشی‌های سری آیفون ۱۳ و نماینده‌های کنونی اپل به رقابت بپردازند و طبیعتا انتظارات از آن‌ها فوق‌العاده بالاست.

 

البته بیشتر خبرها و اطلاعاتی که پیرامون این محصولات افشا می‌شود مربوط به گلکسی S22 اولترا، قدرتمندترین مدل از این سری است. این یعنی تمرکز تمام افشاگران و البته خود سامسونگ روی مدل اولترا است چرا که این گوشی باید پرچم‌دار سامسونگ در رقابت با بهترین‌های بازار باشد و اگر موفق نشود، دیگر کسی توجهی به دو مدل استاندارد و پلاس نخواهد کرد.

 

آنچه امروز قصد پرداختن به آن را داریم، جزئیاتی است که در رابطه با طراحی گلکسی S22 و S22 پلاس منتشر شد. دو مدل با ظاهری تقریبا یکسان و البته قابلیت‌های مشابه که فقط اندازه‌ی نمایشگر و متعاقبا ظرفیت باتری آن‌ها را از هم متمایز می‌کند. البته در سری گلکسی S21 شاهد به‌کارگیری فلز و شیشه در ساخت گلکسی S21 پلاس بودیم اما در مدل استاندارد فقط از پلاستیک و شیشه استفاده شد. حال نمی‌دانیم آیا این روند امسال هم تکرار خواهد شد یا خیر اما مطمئن هستیم کیفیت ساخت مدل اولترا از دو مدل دیگر بیشتر خواهد بود.

 

همان‌طور که گفته شد، تاکنون اطلاعات زیادی در رابطه با دو مدل استاندارد و پلاس منتشر نشده بود اما این‌ بار به لطف یکی از کارمندان سابق خود شرکت کره‌ای، توانستیم به جزئیاتی در رابطه با طراحی گلکسی S22 و S22 پلاس دست پیدا کنیم. این فرد که تحت عنوان Super Roader شناخته می‌شود، به کمک یکی از طراحان گرافیکی با نام Snoreyn، نه تنها اطلاعاتی از طراحی گلکسی‌های جدید بلکه تصویری از آن را هم با کاربران به اشتراک گذاشت تا پرچم‌دار بعدی سامسونگ را در قالب یک تصویر کامل مشاهده کنیم.

دیدگاه شما
بدون دیدگاه