آنچه درباره‌ی وان‌پلاس 9T می‌دانیم قیمت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
وان‌پلاس ۹T قرار است به‌عنوان دومین گوشی پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ شرکت چینی راهی بازار شود. وان‌پلاس سال‌هاست که بعد از عرضه‌ی مدل استاندارد و پرو از پرچم‌دارانش، چند ماه بعد از مدلی با پسوند T نیز رونمایی می‌کند که البته تعداد این گوشی‌ها در سری ۷ به دو می‌رسید

وان‌پلاس از سال ۲۰۱۶ تاکنون به تولید گوشی‌های پرچم‌دار با پسوند T مشغول بوده است. بعید به نظر می‌رسد این سیاستی که شرکت چینی در پیش گرفته به همین زودی‌ها تغییر کند به همین خاطر احتمال عرضه‌ی وان‌پلاس ۹T را بسیار زیاد می‌بینیم. به‌خصوص در بازار امروز که رقابت بسیار زیاد است و شرکت‌ها بلافاصله بعد از عرضه‌ی یک محصول، همان را در مدل‌های مختلف و با نام‌های مختلف راهی بازار می‌کنند تا نام آن‌ها همیشه بین کاربران مطرح باشد.

 

وان‌پلاس معمولا گوشی‌های بسیار خوبی تولید می‌کند. اگرچه یک سری از کاربران گزارش داده‌اند مدل پرو از پرچم‌داران این نسل یعنی وان‌پلاس ۹ پرو مشکل داغ شدن بیش از حد دارد اما به صورت کلی عملکرد این پرچم‌دار به‌خصوص در بخش دوربین و نمایشگر بسیار عالی است. از طرفی سری T هم به همین خاطر تولید می‌شوند تا ضعف‌های مدل‌های قبل را بپوشانند؛ بنابراین انتظار برای ۹T بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

در همین راستا تصمیم گرفتیم به بررسی اطلاعاتی بپردازیم که در حال حاضر از این گوشی در اختیار داریم تا ببینیم شرکت چینی چه محصولی را برای رقابت با پرچم‌دارهای نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ در نظر دارد. لازم به ذکر است همانطور که اشاره شد در رابطه با این گوشی اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما می‌توان حدس زد وان‌پلاس نماینده‌ی قدرتمند خود را با چه مشخصاتی و در چه تاریخی راهی بازار می‌کند.

دانلود فایل‌های پیوست
  • برچسب‌ها:
دیدگاه شما
بدون دیدگاه